Danimarka hökuməti ölkə əhalisinin orta yaş həddinin artması və demoqrafik vəziyyətin pisləşməsi problemlərini həll etmək üçün yeni reklam kampaniyasına başlayıb.
Eyni məqsədlə ötən il "Do İt for Denmark" reklam kampaniyası keçirilmişdi. Kampaniya danimarkalı ailələri daha çox uşhaq sahibi olmağa çağırışdan ibarətdi.
İndisə "Do İt for Mom" ("Anan üçün et") sloqanlı kampaniya başlanıb.
Bayramov Mirzoyanla Qazaxıstanda görüşəcək?
Almaniya təmsilçisinin futbolçusu gecə klubunda döyüldü
Yadplanetlilər bu partlayışda məhv olub - Şok iddia
Bakı bu bəyannaməyə istinada həvəsli deyil
Sarımsağı bu qidalarla birlikdə yeməyin - TƏHLÜKƏLİDİR
Bakı Yelizavetpol xəritəsini təklif etsə… - İoannisyan
“Nar” rabitə sahəsinin peşəkarlarını hazırlayır-FOTOLAR
"Xırdalan" pley-off 'a qələbə ilə başlayıb
AVARÇƏKMƏ ÜZRƏ “PREZİDENT KUBOKU-2024”ÜN PARADI KEÇİRİLİB
İstanbulda 4-cü Beynəlxalq Məktəb Müdirləri Konfransı keçiriləcək
Ermənistan parlamenti delimitasiya və demarkasiyaya etiraz edənlərin təkliflərini rədd etdi
ASAPES türk dövlətləri üçün yeni layihəsi ilə bir ilkə imza atır!
"Yaş ötdükcə dodaqlar nazikləşir”
“Nə atadan, nə qardaşdan qorxur”
Bu həftə 6 gün işləyəcəyik?
« May 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
B.e. | Ç.a. | Ç | C.a. | C | Ş | B |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |